امروز سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴

اعلام نتایج قرعه کشی عمره دانشجویی سال ۹۳ آذربایجان شرقی+لیست اسامی

قرعه کشی عمره دانشجویی استان آذربایجان شرقی در تاریخ ۹۳/۰۸/۱۸ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شده سپس حجت الاسلام و المسلمین نقدی، رییس دفاتر نهاد نمابندگی

مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به ایراد سخنرانی پرداخته و بلافاصله مراسم قرعه کشی به صورت آنلاین از طریق

سایت لبیک و با حضور رابطین عمره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برگزار گردید.

زائرین اصلی و ذخیره انتخاب شده در عمره دانشگاهیان باید با مراجعه به سایت لبیک ابتدا دفترچه راهنما را به طور کامل

مطالعه نموده و نسبت به نهایی کردن ثبت نام و افتتاح حساب اولیه در شعب بانک ملت اقدام کنند.

جهت مشاهده نتایج قرعه کشی فایل های زیر را دانلود کنید.

لیست دانشجویان مجرد

لیست دانشجویان متاهل ۲ نفره

لیست دانشجویان متاهل ۳ نفره

 

خبری خوش برای پذیرفته نشدگان قرعه کشی عمره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام پایان ثبت نام عمره دانشگاهیان گفت:بیش از ۳۳۸ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور جهت تشرف به سرزمین وحی در سایت لبیک ثبت نام نمودند.

فقیهی افزود:علیرغم اینکه هزینه های عمره را خود دانشجو می پردازد، اما جای شکرگزاریست که قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور اینچنین شیفته تشرف به سرزمین وحی و مسائل دینی است.

وی تصریح کرد:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی از ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت بیش از ۳۳۸ هزار نفر شامل اساتید،دانشجویان پسر و متاهلین دانشجو جهت تشرف به سرزمین وحی ثبت نام نمودند که از آن میان، ۱۷۵۰۰ نفر به قید قرعه راهی سرزمین وحی می شوند.

فقیهی در خصوص قرعه کشی عمره دانشگاهیان گفت:مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهیان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه به صورت اینترنتی در سراسر کشور انجام می شود که حضور در مراسم قرعه کشی عمره الزامی نیست اما استان ها سهمیه محدودی برای حاضرین در جلسه در نظر گرفته اند که ارتباطی به قرعه کشی اصلی ندارد.نتایج قرعه کشی نیز از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام خبری خوش برای دانشجویانی که در قرعه کشی انتخاب نشوند،افزود:برای اولین بار در سال جاری،ستاد سهمیه محدودی برای دانشجویانی که در قرعه کشی انتخاب نشوند لحاظ کرده است. به این ترتیب دانشگاهیانی که در قرعه کشی عمره انتخاب نشوند، می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و انتخاب دروس ویژه پذیرفته نشدگان در قرعه کشی عمره و گذراندن دوره ها در قرعه کشی جدید برای عمره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد:لینک آموزش مجازی دانشگاهیان در قسمت چپ صفحه اصلی سایت قرار دارد که پذیرفته نشدگان می توانند از روزسه شنبه ۲۰ آبان ماه به این سامانه مراجعه کنند.

گفتنی است،از بین ۳۳۸ هزار نفر، تنها ۱۷۵۰۰ به سفر عمره مشرف می شوند و بدیهی است که تعداد زیادی از علاقمندان زیارت بارگاه آسمانی نبوی و کعبه مکرمه از این توفیق باز خواهند ماند؛ اما در سال جاری با تمهیدات ویژه ستاد، سهمیه ای خاص برای علاقمندان جدی این سفر با ارزش در نظر گرفته شده است.پذیرفته نشدگان در قرعه کشی می توانند با گذراندن دوره آموزش مجازی کوتاهی در سامانه “آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها” امکان توفیق خود را برای این سفر معنوی فراهم کنند.

با توجه به سهمیه ۱۰۰۰ نفری که به این طرح اختصاص داده شده چنانچه شرکت کنندگانی که حائز امتیاز قبولی در این طرح باشند بیش از هزار نفر باشند، به قید قرعه و در غیر این صورت همه آنها به عمره اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است،صرف شرکت در این دوره آموزشی به عنوان سهمیه عمره دانشگاهیان محسوب نمی گردد و شرکت در آزمون ها و کسب امتیاز قبولی، شرط اختصاص سهمیه عمره به شرکت کنندگان خواهد بود.

متقاضیان با ورود به سامانه آموزش مجازی و وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراه خودشان می توانند دوره مربوطه را بگذرانند.

گفتنی است زمان شرکت در دوره های آموزش مجازی برای زائرین اصلی و ذخیره ای که در قرعه کشی عمره انتخاب شده اند، نیز متعاقبا از سایت اعلام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این لیست ها بر اساس دانشگاه ها مرتب شده است.

به اطلاع اساتید ارجمند که ثبت نام نموده اند می رساند قرعه کشی این عزیزان از سوی ستاد مرکزی عمره دانشگاهیان

انجام شده و متعاقبا در سایت قرار داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند